Tuesday, October 4, 2016

Forex 1 Uur Strategie

Trendline Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling 117 # Trendline Trading System Versend op Aurora Trader 26/01/2012 TYDRAAMWERK: Tydraamwerke geskik vir hierdie strategieë is die daaglikse, 4H, 1 uur, 30 minute. Indicator: Ek gebruik net 1 Metatrader4 aanwyser genoem Swing ZZ (zz vir zigzag). Dit is vrylik beskikbaar in die net, net google dit en jy kan dit aflaai. Te danke aan die programmeerder wat dit geskryf het. Hierdie aanwyser is nuttig omdat jy vorige swaai hoogtepunte en laagtepunte, wat optree as weerstand & amp kan identifiseer; ondersteuning vlakke en ek dink dit is 'n handige hulpmiddel om te gebruik in hierdie strategie. So kan kry sal ons begin? Ek noem dit tendenslyn handel strategie, want dit behels die opstel tendens lyne met behulp van die swing hoogtepunte en laagtepunte van die Swing ZZ aanwyser. KORT inskrywing REËLS: (a) kyk na die tydperk wat jy wil gebruik en identifiseer die belangrikste tendens. Kry die groot prentjie eerste, dit is baie belangrik. Vir my, as ek wil om handel te dryf op die uurlikse grafiek, Ek is so eers die daaglikse grafiek en ook graag wil sien wat gebeur in die 4hr grafiek asook om te sien of ek 'n duidelike tendens of kanaal of c ongestion gebeur in die kan sien daaglikse en die 4hour kaarte. Ek bly uit as daar opeenhoping totdat tempo van die opeenhoping gebeur en 'n tendens is gestig. Ek trek trendlines in die daaglikse of op die 4rhly kaarte grafiek dan oorskakel na die 1 uur tydperk. Ek identifiseer tendense in die uurlikse en d rou tendenslyn (s) sowel. (B) Ek plaas 'n sell aftrekorder, ten minste 5pips onder die laagtepunt van die kers wat raak of sny die tendenslyn. D ie Trendline kan die daaglikse, 4hrly of die 1 uur tendenslyn wees. Jy moet jou bestelling te plaas wanneer daardie kers sluit. Hoekom 5 pitte? Ek weet nie, 5 lyk soos 'n goeie aantal vir my ... Ek het vyf vingers aan elke arm en insgelyks vir die bene, so 5 is 'n aantal Ek is gebore met ... Sit 10 pitte as jy wil. Let jy moet wag vir die prys van 'n tendenslyn benader of baie naby aan die tendenslyn voordat jy jou verkoop stop bestelling te plaas. (C) Ek verkies om my stop verlies te plaas ten minste 5 pitte bo die mees onlangse swaai hoog. Jy moet jou stop verlies te stel volgens jou geld bestuur berekeninge en risiko toleransie. (D) Ek het my wins teiken net binne die vlak van vorige swaai laag. (E) Handel bestuur. soos handel beweeg in my guns, ek beweeg my stop verlies aan ten minste 5 pitte bo-aan elke laer daaropvolgende pieke (laer swaai hoogtepunte). LANK inskrywing REËLS: Net doen presies die teenoorgestelde van kort inskrywing. (1) Stel jou koop aftrekorder 5 pitte bo die hoogtepunt van die kers wat die tendenslyn sny wanneer dit kers sluit. (2) Ek het my stop verlies net onder die onlangse lae. (3) Ek plaas my wins teiken binne die vlak van die vorige hoog. (4) As die handel beweeg in my guns Ek beweeg stop verlies aan ten minste 5 pitte net minder as elke hoër daaropvolgende hoër swing laagtepunte wat vorm. KORT inskrywing VOORBEELD: Die verbonde is 4hr USD / JPY grafiek toon kort ambagte wat kon gewees het geneem en sou baie winsgewend gewees gebruik van hierdie strategie.


No comments:

Post a Comment